Pont került a kérdőjelek helyére. A MotoGP irányító szervei, azaz a Dorna, az IRTA (csapatok érdekvédelmi képviselete) és a MSMA (gyártók szövetsége) képviselői egyezségre jutottak.

FIM_logo másolata.jpg
- Kötelező a bajnokság rendezői által biztosított ECU-t (központi elektronikai vezérlés) és adatrögzítőt használni.

- Az MSMA gyártók (minden gyártó maximum négy motort biztosíthat) használhatják a saját elektronikájukat, de ebben az esetben, maximum 20 literes tank engedélyezett.

- Minden más motor esetén a bajnokság rendezői által biztosított ECU-t, adatrögzítőt és szoftvert kell használni, és ezeknek a motorok 24 literes tankuk lehet.

Változott az év során használható blokkok száma is.
MSMA gyártók esetén (maximum négy motor per gyártó): 5 motorblokk
Újonnan érkező MSMA gyártók esetén: 9
Minden más esetben: 12

A Moto2-eseknél pedig bevezetésre kerül a várva várt minimum súlyhatár.
Azaz a motornak és a versenyzőnek (beleértve a védőfelszerelést, kamerákat stb) minimum 215 kg-ot kell nyomniuk.

süti beállítások módosítása